luni, 1 septembrie 2008

e toamna.in sfarsit!



A venit toamna. Doamne, ce bine ca a venit toamna! Pentru mine toamna a fost aproape intotdeauna un nou inceput. E cea mai frumoasa si linistita perioada a anului. Atunci cand stiu ca trebuie sa-mi iau jacheta pe mine si sa-mi pun salul la gat...ma simt mult mai bine, ma simt in siguranta. Toamna n-o sa se intample nimic rau. Toamna e a mea.

Stiti compunerile pe care le scriam in scoala primara? Foloseam mereu "covorul de frunze" si "cerul cenusiu"...nici acum nu gasesc nimic mai frumos decat padurea de la bunicii mei de la tara care se transforma intr-un curcubeu de toamna, cu toate nuantele de caramiziu...nimic nu mi se pare mai romantic decat frunzele de stejar cazand...nimic nu ma emotioneaza mai mult decat o ploaie de toamna...nimic nu imi place mai mult decat sa ma imbrac mai bine, sa imi iau umbrela in geanta si sa ies la o plimbare prin parc - eu si toamna.

Un comentariu:

Anonim spunea...

pt mine 1sept=emotii, frica...vine scoalaaaaaaa!!! now i try to make the most of it cause we have one more month:) care o sa duca repede...stiu...dar macar suntem in alerta:P si da...romantic, romantic...