luni, 27 august 2007

scoala de soferi...sau cum se formeaza soferitele

De curand am terminat orele la scoala de soferi.acum nu ca ma laud, dar din prima sedinta mi-a zis ca ma descurc bine ;;) pe la a patra sedinta deja incepusem eu cu smecheriile pe care le vazusem pe la tata...adica nu mai tineam strans cu amandoua mainile de volan...il tineam asa cu un deget doua, vitezele le schimbam asa mai cu podul palmei. faza la care ma ia instructorul ca ce inseamna asta? ca trebuie sa fiu mai feminina la volan /:) deci dragii mei participanti la trafic (:-b) toata treaba cu femeile is proaste la volan pleaca din scoala-aia te pun sa te tii de volanul ala de parca ti l-ar fura cineva, sa strangi de schimbatorul de viteze ca de o...nu mai zic eu ce. in fine...or fi avand si ei dreptate...but i'm still driving my way...sper totusi sa trec si de examen :-s...

5 comentarii:

Anonim spunea...

da' nu se putea sa nu te dai mare;))

ramonelu spunea...

pai dupa cum zice si cantecul...am cu ce ma! :p

ramonelu spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

deci ai si terminat scoala:d congrats, asta inseamna ca in curand ne vom intalni la semafor;)) hm stiu si eu cum e cu volanu ala ...pe mine ma punea sa tin mainile la ora 10 si 14:00:d imi mai atragea si atentia cand eram pe la 14:30:| whatever, daca eu am scapat cu bine,la u nici ca se pune vreo problema;)):*ne auzim;)

Anonim spunea...

fratzica....eshti data mah ce sa zic...