marți, 28 august 2007

vine vine...toamna..

Neata! ... si zic "neata" pt ca de-abia acum m-am hotarat sa mai postez ceva.feeling kind of down asa...parca mi-e dor sa ies pe-afara, in fata blocului..sa ma joc cu papusile..sa ne jucam de-a v-ati ascunselea, sau bidonasul( sa dam cu bidoanele in masini si sa vina propprietarii sa ne faca scandal).tin minte ca mai ales in anii de scoala primara..cand stiam ca vine sfarsitul vacantei...k se apropie septembrie, ne doream mai mult sa stam afara, sa jucam tot ce n-am jucat o vara intreaga, sa ducem la capat toate planurile noastre nebunatice, sa facem toate prostiile posibile si imposibile...8-> mi-e dor de asta.
acum stiu ca se apropie septembrie...apoi octombrie...gotta pack my bags and go..move on to a bigger city, to a new life.tot anul am zis ca de-abia astept.si intr-adevar...sunt curioasa, nerabdatoare sa vad cum o sa ma descurc.dar...e momentul ala cand te apuca nostalgia..cand iti dai seama ca a trecut si liceul si au ramas anumite lucruri pe care ti-ai dorit foarte mult sa le faci si nu le-ai facut, sau poate chiar o tampenie pe care ai planuit-o atat de mult timp incat n-ai mai ajuns sa o faci.prieteni pe care nu stii cat de des o sa-i mai vezi, locurile in care ti-ai pierdut timpul...terasele...centrul...micile lucruri pe care acum nu le apreciezi, dar care vor parea atat de importante mai tarziu.
toata faza cu..."facutul mare"...trece repede, aproape imperceptibil...pana cand intr-o zi te trezesti in alt pat, in alta casa, in alt oras, inconjurat de alti oameni.om vedea ...sunt sigura ca o sa reusim...chiar daca o sa ne apuce rau dorul de oraselul asta al nostru.

Niciun comentariu: