luni, 28 aprilie 2008

post pesimist

Mda...pai cum a trecut de 12, deci a trecut prima zi de Pasti, imi pot scrie postul pesimist, fara a avea grija ca voi strica sarbatoarea (kfdsjhlvgsdj). So...stii cum se zice ca atunci cand iti doresti ceva foarte mult o sa se intample? Ei bine, de cateva zile incoace...mai exact de toata saptamana, dar in principiu de vineri..tot ziceam ce naspa o sa fie de Paste, ca eu nu simt deloc simtul sarbatorilor si ca n-am nici un chef. Si fie ca am simtit eu ca vine sau nu, Pastele tot a venit. Si..pentru ca se pare ca am invocat nenorocirile, a fost o zi plina de ghinioane...incepand de la faptul ca am mancat bataie la ciocnit de oua, la table si la chicken invaders christmas edition (lame, i know, don't argue)...pana la a-ti veni sa-ti iei masina la picioare si a ajunge sa speli mocheta in ziua de Pasti ca ai varsat cafea pe mocheta/saltea/asternuturi...tot ce vrei. O zi minunata, ce sa mai! Spre seara deja mi-era teama sa ma mai misc, fiindca stiam ca se va intampla ceva rau. Asa ca m-am urcat frumusel in pat cu o revista in brate si am citit un articol despre lenny kravitz :X Si am aflat cateva chestii interesante...cum ar fi ca tipul asta e de o varsta cu tata :| si ca lui i-a cantat Duke Ellington "la multi ani" de ziua lui cand a implinit 5 ani :o Ca atare, mi-am luat niste mai multe songuri cu acest omulet si de vreo 4 ore asa tot ascult...si mi s-a facut pofta sa ma duc la concertul de pe 26 iulie de pe stadionul cotroceni. Insa ce sa te faci ca n-am cu cine? So...cel mai probabil o sa ratez si evenimentul asta. Si da, stiu ca ma port ca un emo kid, sau in cel mai bun caz precum copilul pesimist din bancul cu copilul optimist/copilul pesimist. Dar da, se pare ca lucrurile bune au inceput sa fie din ce in ce mai rare...sa fie de la vant? sa fie de la ploaie? sa fie de la rautatea mea din ce in ce mai fatisa? hmm...greu de zis...
Luati de ascultati piesa asta...cheers!


2 comentarii:

Anonim spunea...

Esti stupid. :) - Anonim

Cora spunea...

Numai aia care fac pipi pe ei noaptea in pat se dau anonimi 8-|