joi, 31 iulie 2008

Papagalul meu are plete de roacher :>

Bine bine...n-are plete...dar sufletul lui cu siguranta are ;)) Stiam de mai mult timp ca are anumite preferinte muzicale...dar n-am stat prea mult sa ma gandesc la asta. Insa de o saptamana am avut 2 vizitatori, Paco si Paquita - cuplu, desigur. Si aia tot timpul s-au dragalasit si s-au pupat, s-au alergat si au cantat impreuna. Asa ca bietul meu papagal...singurel...nu prea a mai scos nici un sunet. Asa ca le-am pus muzica. Pe Vivaldi aia doi triluiau de mama focului...pe cand al meu statea asa...gen..."Mdea..morons."
Dar cand le-am pus Drowning Pool...papagalul meu s-a umflat tot in pene si a inceput sa dea tot ce avea mai bun in el...in timp ce the two love birds se bagasera unul in altul de frica sau ceva asa :p
Azi i-am pus si Cargo...si se pare ca ii place chiar foarte mult! La "Batacanda" era on top of the world :D
I just love my little green parrot! :X Se vede ca l-am educat cum trebuie :p



CARGO-Batacanda
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: