luni, 28 iulie 2008

yes, he's out there!

Fiind in vacanta...tolanita pe canapea...butonand telecomanda...am dat de vreo 2-3 ori peste concertul lui Justin Timberlake de pe HBO. Dar am zis "Nu, nu vreau sa ma uit". Dar azi n-am mai putut sa trec mai departe. Asadar azi am urmarit productia HBO - Justin Timberlake "Future Sex Love Sounds" live in New York, Madison Square Garden...Inutil sa spun ca visul oricarui artist este sa concerteze in Madison Square Garden, e o onoare, un privilegiu sa te numeri printre performerii care au umplut aceasta sala.
Cand am implinit 18 ani...prietenii mei mi-au facut la cater
inca tricoul din poza (va spune eu ca sub poza scrie "I inima Justin"). E si asta o forma de a dormi cu Justin totusi :p
Dupa concertul asta insa...m-am convins din nou ca Justin Timberlake este un adevarat showman. Spectacolul a fost incredibil...evident, nu numai datorita lui. A avut muzicieni geniali, dansatori foarte talentati, luminile, efectele speciale...totul a fost perfect. Dar el a fost piesa principala si a stiut sa isi surprinda din minut in minut publicul. Desi piesele sale erau cu adevarat deosebite, el a reusit sa le faca si mai frumoase. L-a avut alaturi si pe prietenul sau Timbaland, care a completat concertul...acolo unde trebuia. Asa cum spunea si un comic al carui nume nu mi-l amintesc acum...Justin Timberlake habar nu are ca e alb! El crede ca e negru...ca he's one of the brothers. Dumnezeu si toti cunoscutii mei stiu ca ii ador pe negri...sunt cei mai talentati muzicieni, dansatori, sportivi si asa mai departe. Ii ador. Se pare ca si Justin. Vorbeste ca ei, se imbraca la fel ca cei mai classy negrii (gen P. Diddy), prietenii lui cei mai buni sunt negri (Pharrell Williams si Timbaland...gen)...plus ca intreaga sa echipa de concert...muzicienii...dansatorii...erau negri! Bine...mai era si cate-o white chick here and there...dar negrii erau clar majoritari. Poate de-aia a fost asa spectaculos concertul :> Intotdeauna mi s-a parut ca acesti oameni de culoare au un simt in plus...un simt al esteticului - pe care il simt foarte bine...in muzica, in dans, in retorica. Dar n-are rost sa intru acum intr-o intreaga discutie despre negri...cuz it would take me forever si am observat ca nu sunteti fani ai articolelor prea lungi.
V-am pus aici o bucatica de concert...care nu e tocmai cea mai reprezentativa...dar este o melodie care mie imi place foarte mult. Nu e reprezentativa pentru ca majoritatea pieselor lui Justin sunt energice si implica dansuri electrizante...cel mai probabil o sa mai postez niste bucatele de concert si alta data.
Pana atunci...

"...it's breaking me down watching the world spin round while my dreams fall down..."

Niciun comentariu: