marți, 4 septembrie 2007

am revenit

cu chiu cu vai am revenit printre voi..oamenii cu net acasa, absenta mea fiind cauzata de dragutii de la RDS.m-au tinut 3 zile fara net!!! e o crima!noroc ca o zi jumate am fost plecata :p iar cealalta zi jumate mi-am petrecut-o dandu-le telefoane.o data ma purtam frumos, apoi incepeam sa tip la ei...dar evident ca tot nimic nu a fost rezolvat.pana cand aseara...a fost o cadere de curent in tot cartierul si cand si-a revenit, am dat fuguta drumul la computer sa vad daca e intreg si am constatat cu bucurie si cu stupoare in acelasi timp ca merge si netul.
iar azi-dimineata, ma trezesc ca suna la usa...un pusti care probabil era mai mic si decat mine...vreo 17 ani asa si cica la mine "sarutmana, de la RDS sunt"...imi statea pe limba sa-i arunc un "sa mooooooooooori tu!", dar m-am abtinut si i-am spus ca problema a fost rezolvata "multumita" unei simple caderi de curent. bine..bietul baiat cred ca s-a speriat de mine...eram inca in pijamale si cu parul valvoi...de-abia ma dadusem jos din pat :">
toate ca toate...vorba aia...totul e bine cand se termina cu bine ;)
NEATA!!!

Niciun comentariu: