marți, 4 septembrie 2007

frig frig frig

cum a venit 1 septembrie, cum a dat si frigul..asa dintr-o data. am trecut de la caldurile alea de stateam cu limba scoasa de-un cot la dardaieli.bine..dardaieli in cazul meu, ca n-am stiut sa ma imbrac adecvat :p plec duminica dimineata la bucuresti, cu gandul ca oricum acolo e mult mai cald ca la noi.pai ce fratie...cand am ajuns acolo deja muream de frig, da' m-am bagat repejor la metrou si o fost mai bine putin.toate bune si frumoase pana cand a trebuit sa ies de la metrou si sa astept un amarat de tramvai. o ora am asteptat!!! o ora cronometrata! si eram in tricou..mai adia vantul intra si pe sub tricou..am crezut ca incremenesc acolo..ma fac una cu asfaltul.cand intr-un final apare un tramvai..si in spatele lui, la mica distanta altul.asta primul era plin pana la refuz, noi toti din statie cica smekeri..lasa ma, il luam pe al doilea.cand vedem..pe al doilea scria ca se retrage la depou.reactia o fost "f***-ti mortii ma-tii; "baga-mi-as..." si asa mai departe...am mai stat vreun sfert de ora..si a aparut totusi amaratul de tramvai.
dar asta nu-i tot! eu ca desteapta am coborat o statie mai tarziu...si a trebuit sa mai astept o data tramvaiul sa merg inapoi.
asa ca cine o zis....a plecat bou s-a intors vaca...nu zic mai departe ca ma compromit :p

Niciun comentariu: