luni, 17 septembrie 2007

a incepuuuuuuuuuuuut!!!

Da fratilor..dupa cate se pare...pentru elevii claselor I - XII a inceput scoala. Trist, ar spune unii...dar sunt si altii care se bucura...fie pentru ca de-abia incep (clasa I sau a IX-a)...fie pentru ca pur si simplu de-abia asteapta sa-si revada colegii, prietenii...sa se apuce iar de sotii ;))
Anul asta, ca mai niciodata m-a apucat si pe mine nostalgia...poate pentru ca m-am dus la scoala, dar nu in calitate de elev, ci ca simplu vizitator. Parca au trecut o mie de ani de cand m-am dus si eu cu florile in brate..si ma pierdeam pe atatea culoare...si eram pierduta intre atatea chipuri necunoscute. Emotiile alea de inceput...they were all gone. Si ca atare am putut sa facem misto de boboci :p I-am punk'uit putin :D
Si parca vad ca la 1 octombrie, n-o sa mai am ditai zambetul pe fata...ramane de vazut. Pana atunci, let's look at the bright side. Cei care ati inceput scoala...ganditi-va ca tot acum incep si toate nebuniile si toata distractia. Iar noi astia de mai avem pana incepe....sa ne bucuram de ce ne-a mai ramas :p

Niciun comentariu: