marți, 12 august 2008

linistea sufleteasca o platiti la benzinarie

Stiti cum sunt filmele alea in care, pentru a se relaxa, personajele se urca in masina si conduc pur si simplu, oriunde ii duce soseaua. E cea mai buna metoda de a-ti clarifica gandurile...cu un peisaj fain si muzica potrivita poti sa tragi concluzii mult mai bune decat ai face-o dupa o sedinta cu psihologul. Si mai ieftin. Zic.
Azi am condus si eu ceva mai mult...la apus asa...si intr-adevar - drumul te acapareaza, te seduce...esti in continuare atent si din reflex conduci regulamentar...in acelasi timp gandindu-te la tot ce ai pe suflet. Nu stiu cum, dar apar si raspunsurile....raspunsuri pe care le-ai cautat timp indelungat. Ca si in filme, ai flashuri de memorie - totul devine insa foarte organizat in mintea ta. Problemele se desfasoara...cu motive, "actori" implicati, posibile consecinte... Pana cand tu vei fi oprit motorul, deja in gandurile tale se va fi tras bara si se va fi gasit o rezolvare.
Deci e foarte fain sa conduci, cel putin pentru mine. Desi nu am o masina prea performanta spre deloc...imi place la nebunie sa ma urc la volanul ei. E intotdeauna o provocare...iar la drum lung nu-mi mai face probleme...ma lasa sa-mi vad de ale mele. Asa ca eu propun ca data viitoare cand nu mai puteti dormi sau nu mai aveti liniste...cand e ceva ce va deranjeaza, dar nici voi nu stiti ce...urcati-va in masina si iesiti din oras...conduceti cativa kilometri buni printr-un peisaj natural. O sa va simtiti mai bine...
Cheers!



no doubt - running
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: