luni, 18 august 2008

talk about...

Stiti cum e cu melodiile artistilor de succes...cum au scos un clip nou...cum nu mai scapi de el la tv si de cantec pe la radio. Deja te intoxici si nu mai suporti sa auzi o secunda din piesa aia. In ultimul timp eu am ascultat cam toate tipurile de melodii si mi-am facut timp pentru fiecare nou single... Dar Rihanna...ei bine...fie casa ei de discuri pompeaza bine in promovarea ei...fie toate posturile radio/tv sunt innebunite dupa ea. De cate ori a scos ceva nou a fost pus practic pe repeat...incat nici nu mai ajungeai sa te bucuri de melodie, sa o asculti si sa vezi daca e ceva de capul ei. E bine ca eu acum nu prea mai ascult radio si am inceput sa evit si posturile de muzica (de cand VH1 nu mai e, nimic nu mai e). Dar mai demult trasesem cu ochiul la videoclipul piesei de mai jos, iar azi am reascultat-o pe net. Si chiar mi s-a parut draguta, cu un mesaj ok...mi se pare ca e "a healer" - atunci cand esti mai "depresionata", o asculti si parca te simti mai bine... Mi-ar placea mult sa lasati si voi prejudecatile deoparte si sa incercati sa ascultati pur si simplu piesa si sa recunoasteti ca e chiar ok. Peace!


Un comentariu:

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

mie imi place...adica stiu si clipul...si mereu ma face sa visez undeva departe 8->