vineri, 22 august 2008

timpul este un adevarat maestru

Se spune ca noaptea e cel mai bun sfetnic. Niciodata n-am inteles prea bine ce inseamna asta...dar in seara asta, ascultand draguta asta de melodie, mi-au venit mai multe amintiri in minte. Si ma gandeam la trecerea timpului...cat de repede s-a scurs ultimul an...ultimii doi...intreaga mea viata. Parca mai ieri aveam balul de absolvire a liceului...parca ieri a fost prima zi de facultate...e infricosator ca toate au trecut asa repede si e infricosator ca tot ce vine spre mine vine cu aceeasi viteza naucitoare.
Imi pare rau ca au trecut anii? Nu. Pentru ca in fiecare secunda am invatat ceva, am daruit ceva, am primit, am iubit, m-am infuriat, am muncit, am dat-o in bara, m-am ridicat si am mers mai departe...iar acum, tragand linie, bag de seama ca viata mea n-a fost chiar degeaba. M-am schimbat? Varsta si responsabilitatile au cerut-o, oamenii din jur m-au obligat s-o fac...dar nu m-am schimbat. Pur si simplu am crescut.
Deci, imi place ce vad cand ma uit in urma mea. Acum trebuie sa am grija de prezent, sa nu ocolesc nimic, sa nu uit nimic si sa iau fiecare clipa a viitorului una cate una...si sa o traiesc la intensitate maxima.


Niciun comentariu: