joi, 2 octombrie 2008

cel mai frumos an

Dont Break My Heart - Vaya Con Dios

Ma gandeam asa la trecut si stiti cum zice toata lumea ca cea mai faina perioada a vietii e liceul. Cam da, cam asa e...si apoi incercam sa-mi dau seama care a fost mai faina...a 11-a sau a 12-a? Normal ca multi ar zice a 11-a...nu aveai nici un stres, de bac sau de altceva (noi am avut Cambridge-ul...prietenii stiu de ce :p)...plus ca pe a 11-a au fost aproape toate majoratele – deci petreceri peste petreceri...plus excursii geniale (la sfarsitul clasei a 11-a am fost in Apuseni cu drumetiile alea foarte tari pe munte). Dar nu. Cel mai tare an a fost clasa a 12-a. Adica perioada 15.09.2006 – 15.07.2008. De ce?

Pentru ca pe clasa a 12-a nu am avut timp sa ma plictisesc o secunda, am fost tot timpul pe fuga, tot timpul am avut ceva de facut....am profitat de fiecare clipa. Pe clasa a 12-a m-am indragostit. Si pe clasa a 12-a am invatat sa iubesc. Tot pe clasa a 12-a am descoperit Bucurestiul indeaproape si am stiut ca o sa-mi placa sa locuiesc acolo. Pe a 12-a am intrat pentru prima oara in contact cu un nou mod de predare si cu un profesor uimitor care m-a facut sa „citesc” lumea si oamenii cu alti ochi. Clasa a 12-a m-a invatat sa fiu om. A trecut cat ai clipi.

Niciun comentariu: