sâmbătă, 4 octombrie 2008

it's not you, it's me!

Bucuresti...nu te mai vreau! M-am intors la tine si imi dau seama ca lucrurile nu mai merg intre noi, strazile tale nu imi mai zambesc...toate bancile imi trezesc amintiri urate, ca si Piata Universitatii. Ai prea multe fete zambitoare...e prea mult pentru mine.
Nu esti tu de vina, ci eu sunt. Eu nu mai pot suporta sa traiesc cu tine. Nu are rost sa arunci vina pe tine. A fost frumos cat a durat. Dar acum...acum vreau sa divortez de tine Bucuresti!

2 comentarii:

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

saracul...iti dai seama cat sufera?l-a mai ranit o fata...offf cred ca de asta este atat de trist acum...ca l-ai parasit si tu

Anonim spunea...

sa stii ca it's not only you! multora li s-a luat de bucuresti si nu stiu cum sa mai scape...dar asta e. te-ai pricopsit cu el! asa ca taci si inghite:P macar ai prieteni aici...adica noi mai:) cheer up and move on!