joi, 2 octombrie 2008

ma mut.de tot!

Sa te muti e un lucru pe cat de frumos, pe atat de obositor si solicitant. In permanenta ai senzatia ca uiti ceva, ca mai trebuie sa cumperi ceva…si la un anumit punct tot vei descoperi ca ai uitat o gramada de lucruri. Ce sa mai spun de haine? Incepi sa scoti tot de prin sifonier si te trezesti inconjurat de mormane de haine...din care stii ca nici 50% nu iti vor fi de folos. Si le iei...una cate una...si te gandesti...”asta oare o s-o mai port vreodata?” sau „Doamne ce-a fost in capul meu cand m-am imbracat asa atunci?” Si uite asa iti dai seama ca ai nevoie de o sesiune intensa de shopping, pentru ca trollerul tau e pe jumatate gol.

A trecut un an de cand m-am mutat prima oara. Asta este a patra mutare. Sper ca si ultima...cel putin in viitorul apropiat. Si stiti ce e mai nasol decat sa-ti aduni catrafusele? Sa incepi sa le despachetezi in noua casa. Ai senzatia ca nu o sa termini niciodata...numai ca atunci o sa ai tot timpul din lume :p

2 comentarii:

Unknown spunea...

Noi te așteptăm.

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

eu nu m-am mutat decat de vreo ...4 ori?????o data de la gl in buc si apoi prin buc...prin camine alea alea...crede-ma ca mai bine sa ai geanta pe jumatate goala decat sa cari 4 zile la rand tot felul de idiotenii...si uite asa facem muschi :d