sâmbătă, 25 octombrie 2008

un viitor

Spre apararea mea trebuie sa spun ca de cand nu am mai postat, nu am stat degeaba. Am reflectat la viitorul blogului...si mi-am dat seama ca habar nu am incotro se indreapta. Asa ca am hotarat sa ii mai dau o sansa si sa ii aleg un drum, sa-i pavez o alee. De acum incolo voi posta numai textulete fictive, scrise de mine in te miri ce momente de nebunie :) Asa ca de acum inainte...tot ceea ce veti citi aici va fi izvorat din imaginatia mea in cele mai putin potrivite momente. Orice asemanare cu personaje sau situatii reale este pur intamplatoare :p Astept cu nerabdare criticile voastre si sper din suflet ca ma veti citi in continuare >:D<

5 comentarii:

Anonim spunea...

ATENTIE! cad emo!:P abereaza, ramonica, te rog:)

Anonim spunea...

nu ai stat..normal..ai petrecut in b52.baila baila alea alea:)

ramonelu spunea...

shh...nu ma mai da de gol ;)) dar trebuie sa-mi promiti ca mai mergem impreuna:D

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

foarte tare!astept cu nerabdare :D
deci?
cand e primul post?;))

ramonelu spunea...

curand curand;;)