miercuri, 8 octombrie 2008

let's get this party started

So...vrand-nevrand m-am mutat. Singura :> Yeah, i know..it's loads of fun...dar vine si momentul ala in care trebuie sa te ocupi si de treburile casnice. Una din ele....cumparaturile. Adica...detergenti si chestii pentru curatenie...Buuun...ma duc eu la hypermarket, ajung la raionul care trebuie. Like wow....erau atatea tipuri diferite, marimi diferite...si eu mai stiu. Incercam sa-mi amintesc de care are mama acasa...doar am fost cu ea la cumparaturi de atatea ori, ar fi trebuit sa stiu...am pus in carut vreo 3 pungi din alea de detergent ...apoi le-am pus inapoi in raft si iar am studiat...citeam ce scrie pe ele, de parca asta m-ar fi ajutat cu ceva 8-| Pana la urma am reusit sa cumpar tot ce aveam pe lista...odata ajunsa la casa, am avut un nou soc. 97 de lei. 97 de lei?!?!? Dar cumparasem cred ca vreo patru chestii...In fine...si daca sa le cumpar a fost greu....oare cum o sa fie cand va trebui sa si spal singura? :-s
Din nou trebuie sa recunosc... atatea responsabilitati sunt destul de greu de dus...dar ce sa fac...show must go on. O sa va spun cum a mers cu spalatul :))) Let's get this party started!

3 comentarii:

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

hey!!!if u need help give me a call...eu sunt maniaco depresiva dupa curatenie.. :))))
ador sa fac curat asa ca daca ai nevoie de ajutor :-"
stai linistita...ai cheltuit putin.eu mereu cand plec la cumparaturi nu reusesc sa vin cu un bon mai mic de 1 milion juma...suntem fete la naiba...ce fun e sa mergi la cumparaturi si sa cheltui putin...tulai duaaamniii tot eu tre' sa te invat :D

ramonelu spunea...

si eu ador curatenia...numai ca de obicei imi procura altcineva cele necesare unei case impecabile:p

Ciresica cu numele de MaMeMiMoMu spunea...

eeeh...acum inveti sa fii o gospodina desavarsita 100%. sa te mandresti ca ai facut si cumparaturile, pe langa curatenie :p
mai lipseste sa gatesti, sa speli, sa calci si sa faci masaj mijto si te iau de nevasta :))