miercuri, 7 mai 2008

"esti stupid"

Azi m-am plimbat putin...si din nou am constatat cat e de frumos Bucurestiul primavara, toti pomii inverziti, cald asa...imi da o stare pe care nu pot sa o numesc, dar care ma face chiar sa fiu mai buna cu cei din jur :p Ce bine ar fi sa simtim toti acest aer minunat de primavara...dar din pacate nu-i asa. Asa ca revenim la cinism si ipocrizie.

Inca de la primul post, de dupa revenirea mea am spus ca au fost si vor fi mereu oameni care ma critica, imi critica blogul si se dau rotunzi sau se umfla in pene. Oamenilor astora le sugerez sa citeasca descrierea blogului, maybe..just maybe they get the hint.
Asa ca mai stupidule care imi spui mie ca sunt stupid, fara a-ti da macar seama de "genul meu social", daca nu de sex, ia gaseste-ti mataluta o viata sau un hobby. Iti place sa citesti bloguri? Foarte fain si useful cateodata. Dar daca un blog nu-ti place sau nu te atrage cu nimic, asta nu inseamna ca persoana care scrie e stupida. Inchide fereastra si treci mai departe. Daca e asa stupid blogul, de ce ti-ai pierdut vremea cu el? Si ai stat sa mai scrii si un comment...dar vai! cum se poate? Asa ca stupidule...get a life, get a job, get a blog..dupa cum spune prietena mea Cora.
Cheers!

Un comentariu:

Cora spunea...

Care e nenorocitul? :)). Sa nu il prind pe la mine ca ii desfiintez ip-ul >:)