miercuri, 7 mai 2008

un an

Astazi s-a implinit un an de la 07.05.2007. Ce s-a intamplat atunci? Multe, foarte multe, dar printre altele, una dintre personalitatile culturii romane s-a stins din viata. E vorba de Octavian Paler. Desi, spre rusinea mea, nu cunosteam opera sa prea bine, acum pot spune ca am mai citit cate ceva. Este al doilea scriitor ale carui poezii le citesc cu mare mare drag. Primul este Cartarescu, iar locul lui e greu, daca nu imposibil, de inlocuit din inima mea. Insa acum am citit si poezii de Paler si sunt absolut minunate, atat de expresive si ating pana si ultimul firicel din sufletul tau. Imi plac foarte foarte mult.
Aici veti gasi mai multe poezii, desi eu va recomand sa cumparati volumul care s-a lansat astazi - "Poeme", Octavian Paler.

As vrea totusi sa postez aici o poezie care m-a impresionat in mod deosebit...vedeti care poezie vi se potriveste si voua cel mai bine:

Definitia liniilor paralele

Tu mergi langa intrebarile mele,
eu merg langa linistea ta.
Tu mergi langa zorii dragostei mele,
eu merg langa amurgul parului tau.

(sursa: http://octavianpaler.ro/category/poezii/)

O seara linistita in continuare!

Niciun comentariu: