joi, 29 mai 2008

who'd you do?:>


In "Friends" era un episod in care Rachel si Ross, pe vremea cand erau impreuna, au facut liste cu personalitatile cu care aveau voie sa se insele reciproc.
Si asa m-a traznit pe mine..in perioadele mele de gandire profunda (:-") ...sa fac o mica cercetare :p Si un sondaj cu variante nu mi s-a parut potrivit..ca n-am vrut sa va influentez :D
Intrebarile mele sunt:
1) Cu ce vedeta internationala v-ati dori sa fiti?
2) Cu ce vedeta romanca v-ati dori sa fiti?
Astept raspunsurile voastre prin comentarii :D

Raspunsurile mele sunt:
2) Ciprian Marica :">
1) Matt Damon :D

Si cu ocazia asta va las si un filmulet cu care sa va distrati putin...unii dintre voi il stiti deja..altii nu...oricum eu am ras si a cincea oara cand l-am vazut :p


P.S. Bai ce de tampenii scriu pe blogul asta...but it's fun :p

Niciun comentariu: