sâmbătă, 3 mai 2008

my new icon :D



Saptamana asta am urmarit pe antena 3 show-ul "The Apprentice" al lui Donald Trump. M-a fascinat pur si simplu...mi se pare foarte tare ideea intregii emisiuni. Incep sa cred ca-i adevarat...pe tot ce pune mana Trump se transforma in aur. Insa, nu emisiunii vreau eu sa-i fac publicitate (desi ma face sa iubesc nbc-ul si mai mult :D), ci unei anumite progenituri a lui Donald Trump. Din cate stiu, are 3 copii, un bebe recent aparut, un baiat, Don jr. (care are fata de retardat) si fie-sa...de care cred ca e al naibii de mandru, Ivanka Trump :D. Si ar avea si de ce sa fie mandru!

Tipa asta s-ar incadra in corporate pitzi, numai ca gagica se pricepe la ce face. Normal, a avut si de la cine sa invete. Cert e ca la doar 24 de ani este vicepresedinte al Trump Organization of Real Estate Development. A lansat si o colectie de bijuterii...care sunt absolut superbe si stunning elegant...check out http://www.ivankatrumpcollection.com/ si apare alaturi de tatal sau in show-ul mai sus amintit, The Apprentice. Am cercetat putin si spre bucuria mea nu am putut afla dirty little secrets despre ea. Deci nu se inscrie in randul mostenitoarelor tinere si nelinistite. She works her butt off and it certainly pays off. I mean...cum o fi sa fii Ivanka rump? All the hard work, super asteptarile pe care le are un asemenea tata de la tine, responsabilitatile care iti revin, atat la munca, desi intamplator asta e afacere de familie, deci e de 10 ori mai important, dar si odata cu numele "Trump". Ai niste reguli nescrise de respectat. Si mie cel putin mi se pare ca le respecta al naibii de bine! I think i just love her :D




Niciun comentariu: