sâmbătă, 10 mai 2008

i inima vh1

Azi am urmarit pe vh1 "Final Countdown The Best Of Guitar Riffs". Topul a fost de vreo 50 de clipuri cred...asa ca m-am uitat pe sarite. Evident ca in top s-au regasit cele mai bune formatii rock - de la metal la glam rock, de la Rammstein la Van Halen :p dar si Lenny Kravitz pe undeva prin jumatatea superioara cu a sa "Are you gonna go my way", iar deja in top 5 se aflau Rolling Stones cu minunatul lor clip live de la "Satisfaction", Guns N' Roses cu al lor "Sweet Child O'Mine". Bineinteles ca am retinut primele 2 pozitii! :D Si cand am vazut ca Eric Clapton si "Layla" sunt pe locul 2...m-a pus pe ganduri...dubioasa treaba. But then it struck me - Led Zeppelin, of course. Desi eu ma asteptam la "Stairway to heaven", castigatoarea a fost "Kashmere", care este intr-adevar mult mai reusita si pe care v-o dau si eu aici sa o ascultati. Se pare ca inca ma mai pricep putin la muzica:> desi mi-am cam pierdut antrenamentul...I should've nailed it the first time. Anyway, super tare topul asta. Minunat pentru toti indragostitii de muzica. Acum va las sa va delectati cu acest minunat videoclip din 25.03.1975, Los Angeles.

sursa:http://ledzeppelin.com/video/kashmir-l-3-25-75


Niciun comentariu: