sâmbătă, 21 iunie 2008

Asta la vista Colentina!

Dap...azi parasesc Bucurestiul..ma intorc la Pitulestiul meu scump si drag, pentru urmatoarele 3 luni. Nici nu va imaginati cum arata camera mea in momentul asta...am scos toate hainele din dulap si le-am facut teancuri...am inghesuit cartile pe unde am putut prin tot felul de genti...cosmetice prin vreo 3 genti...anyway...de-abia mai am loc unde sa pun un picior :)) Urmeaza sa scot si calculatorul din priza, sa-l impachetez :p Inainte de asta insa am vrut sa scriu un ultim post de aici, din cartierul minunat. Cred ca am spus asta de mii de ori...ador cartierul asta si o sa-mi fie foarte dor de el. Chiar daca o sa-l mai vizitez, des chiar :p, n-o sa mai fie acelasi lucru..n-o sa ma mai intampine baietii mei de la bloc atunci cand vin acasa, n-o sa mai am parcarea noastra stramta in care se duc lupte continue si in care jumatate din masini au oglinzile date peste cap si stergatoarele ridicate...n-o sa mai am mc-ul la 5 pasi ca sa ma duc la 3 noaptea dupa chicken premiere si n-o sa mai am nici non-stopul din colt care sa ma alimenteze cu dulciuri la orice ora din zi si din noapte...o sa-mi lipseasca motociclistii pe care ii aud in fiecare noapte..dar si tramvaiul care se aude ziua..o sa-mi lipseasca puradeii din fata blocului care-mi zic "saru'mana"...o sa-mi fie dor de spiritul Colentina..
I wove Colentina, ok?
And now it's time to wrap it up.
O sa va scriu din Pitesti ;)



Pasarea Colibri - Scrisoare de bun ramas
Asculta mai multe audio Muzica »

Un comentariu:

Unknown spunea...

You will be missed :(