marți, 10 iunie 2008

Cum sa nu iubesti Colentina?

Dupa o zi ingrozitoare, plina de "succese nelimitate si nebanuite" (:O) mi-am facut un dus ca omul cu gandul sa ma bag in pat si sa sleep the night away...well...totul a mers bine pana m-am intors de la dus si am aprins lumina. S-a ars becul. Stiu ca nu e mare lucru...dar dupa o zi ca a mea...pfa...in fine...cu chiu cu vai reusesc sa scot becul ars...ma imbrac si ma duc la non stop sa-mi cumpar bec :D Toata lumea era afara in fata blocului...pe trotuar...cu copii, cu purcel, cu scaune pliante...
Pai daca tot nu e meci...sa nu stea vecinii si prietenii impreuna? Iei frumos 4-5 scaune pliante, un bax de bere la 2 litri, un trotuar si un magazin non stop de la care sa te poti aproviziona cu seminte, bere si tigari....tineri, oameni "mari" cu copii dupa ei...parca eram la plaja:))
Cum sa nu iubesti Colentina?

Niciun comentariu: