duminică, 8 iunie 2008

sesiune

Studentii, majoritatea lor, se afla inca in sesiune. Dupa cum stim toti cei care am fost nevoiti sa invatam la un moment dat, atunci cand te hotarasti ca e momentul sa vezi ce e in cartea aia pe care o ai de o saptamana pe birou, exact atunci gasesti un milion de alte lucruri interesante de facut. De cand a inceput sesiunea pentru mine, m-am uitat la mult mai multe filme, m-am pus la curent cu toate site-urile pe care le citesc, cu blogurile, am postat si pe al meu, evident ca s-a gasit timp si pentru caterinca si mistocareala de fraieri (:-"), am facut experimente prin bucatarie, casa e extrem de curata (:D), iti mai "rasfoiesti" garderoba si incerci diverse combinatii, ca atunci cand va veni minunatul moment de dupa sesiune cand o sa iesi sa nu mai stai prea mult pe ganduri la intrebarea "Da' cu ce ma imbraaaac?". Si, evident, ca te pui la curent cu muzica...fie ca vezi videoclipuri noi, fie ca mai citesti cate ceva despre diverse formatii sau artisti...Si, uneori, noaptea..cand stii ca nu te vede nimeni..te mai apuca dansatul in oglinda :p fie pentru ca vrei sa te tii in forma, fie ca ai chef sa te prostesti, fie ca te pregatesti de vara :))) Azi-noapte m-am culcat pe la 5.30...cand afara deja rasarea soarele..mda..bausem prea multa cafea...si evident ca am avut timp sa fac aproape toate lucrurile enumerate mai sus :D Printre altele, uite pe ce super uber mega piesa m-am maimutarit eu in oglinda :> (multumiri lui Andrei B., care ne-a dat acest song, cu mentiunea ca e buna de "shake your booty":p)



beyonce - sweet nightmare
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: