miercuri, 4 iunie 2008

i'm still standing

Astazi am fost pur si simplu scarbita sa gasesc noi atacuri la persoana mea..unii oameni se pare ca nu inteleg ca netul e ca si teveul...daca nu-ti place ce citesti, poti sa schimbi pagina. Nu e absolut nici o problema. Nu-ti place cum scriu? Vrei sa te las in pace? Pai lasa-ma sa te las! Pentru ca eu n-o sa renunt la blogul asta si nu voi inceta sa scriu...Am ales sa imi fac un cont blogger si sa imi creez un blog din motive personale si pentru aceleasi motive voi scrie in continuare! In nici un caz nu o fac pentru trafic, pentru niste ciumpalaci care nu-si misca grasimea din fata monitorului, gata sa atace prin comentarii, ca ce mama naibii, oricum le e lene sa se duca si la buda...mai bine stau cu carnaciorii pe tastatura si arunca putin noroi pe toate site-urile pe care intra...
Nu iti place...PA!
Daca totusi iti place, stii unde sa ne gasesti! ;)
Respect pentru toti cei care stiu sa foloseasca Internetul!



Gloria Gaynor-I will survive
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: