joi, 5 iunie 2008

The Subways

The Subways sunt o formatie pe care eu am descoperit-o acum vreo 2 ani...ei s-au lansat in 2005, cu albumul "Young for Eternity", album de pe care am extras si melodia de mai jos, care mie imi place la nebunie. Cel de-al doilea album, "All or Nothing", va fi lansat in curand. Copiii astia vin din Anglia, ca mai toate formatiile indie/garage, dar si-au inregistrat primul album cu un producator din Los Angeles, Butch Vig, cel care a produs si albumele Nirvana sau Smashing Pumpkins. Acesta insa s-a oferit sa vina in Anglia pentru inregistrari.
Stilul lor britanic este greu de ignorat, si putem foarte usor sa vedem asemanarile cu formatii gen The Strokes, The Libertines, Death Cab for Cutie si poate chiar Manic Street Preachers. Cu toate astea, The Subways si-au pus amprenta pe muzica lor, letting the world know who they are. Mi-a fost foarte greu sa gasesc muzica lor, nefiind foarte promovati in Romania...dar acum am reusit sa imi procur primul album :D Am ales piesa care imi place cel mai mult ca sa o ascultati....Enjoy!



The Subways - I want to hear what you've got to say
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: