miercuri, 4 iunie 2008

pentru un cititor special ;;)

Un cititor al acestui blog a votat in noul meu sondaj. A ales optiunea "Other". Dar probabil in mintea lui cat o samanta de mar nu si-a dat seama ca acolo trebuia sa scrie artistul despre care vrea sa citeasca mai mult pe acest blog, ca doar il citeste, ca de-aia e cititor, el, care e un cititor :D Daca voia doar sa ma injure, dupa cum a si facut-o (prin comentariul "de cand p*la mea ai tu treaba cu daft punk gorrilaz si muzica in general ba?" - cica am cenzurat), trebuia sa respecte trendul general al celor care ma urasc...si sa puna un comentariu cu "Anonim". Raspund tuturor, va asigur!
Asa ca...

Draga cititorule,
Iti scriu aceste randuri ca sa-ti raspund la intrebare - uite....Am treaba cu Daft Punk virgula Gorrillaz si cu muzica in general de cand lumea si pamantul...si de cand tu te jucai cu puta-n nisip...ow wait...you still do that...:-? hmmmm Atunci...de cand ziua dureaza 24 de ore? Sau...de cand vrea muschii mei? Sau de cand exista PFF-uri (via Cora) pe lumea asta...
Ti-am raspuns la intrebare? Pe viitor, nu ezita sa ma contactezi pentru orice alte nelamuriri! Aaa...si vezi ca ai uitat sa zici si de Drowning Pool...sau...de astia inca n-ai auzit? Inca n-au pus la tine la "rockoteca"?;))
O seara placuta in continuare si nu uitati...
Tineti aproape!...dar nu prea aproape ca-mi sufli-n ceafa!

Un comentariu:

Cora spunea...

Unii sunt PFF... altii sunt Extra-PFF care injura pe bloghituri... :->