luni, 30 iunie 2008

litoral romanesc. ce?

Ma tot batea gandul sa plec si eu in vara asta pe la mare...Si pentru ca din diverse motive anul asta nu pot parasi tara, ma resemnasem la gandul unei vacante petrecute pe litoralul romanesc. Spun ca m-am resemnat pentru ca in ultimii ani petrecuti in statiunile romanesti am avut parte numai de experiente neplacute, binecunoscute de noi toti: plaje extrem de murdare, servicii de o calitate incredibil de slaba, mancare proasta, servire execrabila, conditii bune doar la preturi exorbitante...ca sa nu mai vorbesc de taranii care populeaza pe timpul verii statiunile romanesti:D plus coloratii de rigoare cu "poooooorumb fiert", "piatra ponce", "seminte" si mai stiu eu ce minunatii...
De pe la prietenii care au fost deja pe taramul minunat de la malul Marii Negre am aflat ca nimic nu s-a intamplat de acum 2 ani de cand n-am mai fost pe acolo...tot gunoaie pe plaja...balarii...muzica proasta...deci...nimic nou sub soare. Doar alte gunoaie. A! Si preturi mult mai mari, evident. Daca faci un calcul, e mult mai ieftin sa te duci in concediu in Grecia, Turcia si de Bulgaria nu mai zic. In plus, calitatea serviciilor oferite este clar superioara celei a serviciilor romanesti. Acolo ai si peisaje mult mai faine, locuri de vizitate, nu mai ai atatia tarani in jur, poti sa iei o masa decenta la preturi decente, poti sa mergi linistit descult pe plaja, ca n-o sa calci pe cutii de bere sau pe coji de seminte...chestii de-astea...elementare pentru o vacanta reusita.
In concluzie, m-am hotarat. Mai bine imi tin banii in portofel si mai ies la un cico la o terasa. Ma duc la iarna la munte sa recuperez! :))

Niciun comentariu: