luni, 2 iunie 2008

Playing the angel

Trebuie sa recunosc - inca din vara 2006, albumul "Playing the angel" al celor de la Depeche Mode este my all time favourite albume. Eram intr-o excursie cand am ascultat albumul prima oara cap-coada, chiar dupa ce fusese concertul Depeche Mode din Bucuresti. Dupa prima ascultare, am simtit ca-mi vine sa ma arunc de pe bloc. Dupa ce am mai vorbit si cu altii, mi-au spus ca si ei au avut acelasi impuls dupa ce au ascultat pentru prima oara. Deci eram in parametri :p Am purces la o noua ascultare a albumului - si atunci m-am indragostit pur si simplu de el. Si iar mi-a venit sa ma arunc de pe bloc, fiindca nu fusesem la concert :(( Piesele au ritmuri diferite - unele sunt infricosatoare, dar incitante..versurile sunt o poezie moderna minunata..Iti simti sufletul cum urca si coboara din gat in stomac...e un sentiment pe care mi-e prea greu sa-l descriu! In ansamblu, toate piesele se completeaza ca un puzzle. Chiar si numele se potriveste la fix...ascultati albumul si o sa intelegeti!
Desi "Precious" a avut un videoclip promovat destul de intens in Romania si piesa a fost cea mai cunoscuta de pe album, cel putin publicului roman, eu consider ca sunt piese cu mult mai reusite pe album. Tind sa cred ca a fost aleasa pentru promovare, fiind mult mai comerciala decat celelalte. Dar nu va lasati pacaliti....Depeche Mode is much more than that! ;)
Va ofer aici primele 3 piese de pe album...promit sa le postez pe toate!
Auditie placuta!



Depeche Mode - A Pain That I'm Used To
Asculta mai multe audio Muzica »


Depeche Mode - John The Revelator
Asculta mai multe audio Muzica »


Depeche Mode - Suffer Well
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: