luni, 30 iunie 2008

femei la service

Din ciclul "Femei la volan", azi va prezint episodul "Femei la service" :>
Ei bine, da, asta inseamna ca azi am fost la service cu masinuta mea...din cauza problemei mai jos mentionate :p Am mai fost la service de cateva ori, stiam la ce sa ma astept...dar...azi a fost totusi si mai amuzant :)) Pe langa faptul ca eram singura femeie de acolo...eram si singura care habar n-avea ce trebuie sa faca si care habar n-avea ce problema are mai exact la masina. First, imi spune mecanicul ca trebuie sa ma duc sa-mi cumpar o "termocupla". Bineinteles ca il intreb si la ce magazin trebuie sa ma duc...:-" Bun, ma duc la magazinul respectiv. Inauntru, o tanti pe la vreo 50 si ceva de ani - "Buna ziua! Termocupla pentru Dacia Nova aveti?" "Ah, nu cred...dar sa vedem...daca imi spuneti cum arata...Puteti reveni mai tarziu?" "Nu, pentru ca am masina in service si ma asteapta mecanicul." Se face femeia ca se uita prin niste cutii si-mi scoate o lampa de semnalizare si zice "Asta e?:D" ...I was like...dude...pana si eu stiu ca aia nu intra la motor 8-|
Intr-un final gasesc ce-mi trebuia la un alt magazin. Dupa ce ma intorc cu piesa, intreb si eu..."E buna?:D Am nimerit-o?"...raspunsul a fost..."Pai hai s-o gustam sa vedem". Mda, normal ca lucrurile nu se puteau opri aici. Au aparut si alte probleme pe acolo....care au necesitat alte vizite la magazinele de piese auto...plimbari nesfarsite cu taxiul in lumea pieselor auto. Minunat!
Obosita, putin enervata de atata prostie cata gasisem prin magazinele prin care umblasem, tot stateam langa masina si ma uitam cum lucreaza omul ala. La un moment dat ma lasa singura...apare un "Dorel" ceafa de porc si burtoaca de vaca, dar si cu un BMW cu numar de tari dubioase. Sta el ce sta pe acolo, se urca inapoi in masinuta, da manelele la maxim...si cum trecea pe langa masina mea..."Ce faci papusa? Nu mai merge? O schimbam... :>"...pe principiul "Hai pisi, te invit la o ciorba" desigur. Oricat de amuzanta a fost faza si oricat mi-a inveselit ziua...nu pot sa nu ma intreb...chiar daca e vorba de barbati care gandesc cu testiculele...ce pot ei sa vada la o femeie in pantaloni scurti, tricou si slapi...trezita mult prea devreme, lucru care se "citeste" in ochi...deci...pe scurt...un zombie in pantaloni scurti. Parca ar avea un radar care le scoate fraze penale pe gura de cate ori se afla in preajam unei "femele"...mda...lucrurile stau mai rau decat imi imaginam.

In concluzie, sa te afli in preajma multor barbati care parca vorbesc alta limba...si se uita urat la tine cand nu intelegi...si pe deasupra te mai iau si peste picior...nu e prea placut. Exista un motiv pentru care barbatii se duc cu masinile la service cand e nevoie :p

Niciun comentariu: