miercuri, 18 iunie 2008

vaaara 8->

Vorbeam azi cu o prietena care imi spunea ca nu mai poate de somn...ca sta toata noaptea si se uita la "Lost" si a doua zi se trezeste rupa-n gura de somn. Si dupa ce termina cu "Lost" o sa se uite la "Grey's Anatomy" si la "Dr. House". Nu stiu ce ti-e si cu copiii astia si filmele cu spitale...astea oricum sunt niste remake-uri dupa "E.R". La ala ma uitam si eu cand eram mica, era cu George Clooney tanar si siecsi :p
Anyway...mai am si eu 2 zile si un examen pana termin sesiunea. Ca de obicei, ultimul examen e si naspa, ti-e si lene sa mai citesti..ce sa mai...nu mai ai chef de nimic.. Afara e soare...toti prietenii au terminat sesiunea si o ard aiurea...si eu imi fac planuri pentru ce o sa fac in vacanta :D Bineinteles ca o sa ma uit si eu la "Friends" (pentru a suta mia oara :">), la "2 and a half men" (tot pentru a suta mia oara) si la desene la greu frate...nu prea vreau sa mai depun vreun efort intelectual in urmatoarele 2 luni =))
O sa fie o vara lenesa...cu cateva ridicari de tensiune pana la nivel de atac cerebral...dar sa speram ca o sa scap..


Later edit: in vara asta o sa incerc sa invat si dansul asta :p

Un comentariu:

Unknown spunea...

Partea cu "frate" m-a lăsat mască :D

A, încă o chestie: ori e leneșă ori e tensionată :P Ori că-că ori că-că. =)